Politica incetare servicii

ART. 1. INCETAREA SERVICIILOR

1.1. Aditional termenilor si conditiilor existenti, in cazul serviciilor contractate la Stackdream exista următoarele opțiuni de reziliere contract sau încetare contract detaliate mai jos, respectiv:

a) Rezilierea automata, contractele intra in procedura de reziliere dupa 30 de zile calendaristice de la data suspendarii

Daca aveti un contract (gazduire/server etc) pe care nu Il mai utilizati si nu doriti sa Il reinnoiti, tot ce trebuie sa faceti este sa ignorati factura proforma/ factura emisa pentru prelungire. La data scadenta, serviciul se va suspenda, iar dupa 30 de zile de la suspendare, contul poate fi definitiv sters de pe serverele Stackdream.

Nota! Dupa cele 30 de zile, toate datele stocate vor fi sterse si nu vor mai putea fi recuperate.

In cazul In care, pe parcursul celor 30 de zile va razgânditi ca si Client asupra deciziei si doriti reluarea serviciului, tot ce trebuie sa faceti este sa achitati facturile proforme de prelungire pentru a ajunge cu tranzactiile la zi.

b) Rezilierea anticipata, o operatiune manuala, care necesita interventia echipei de suport, si care se realizeaza la solicitarea clientului

Daca doriti sa reziliati un contract (gazduire/server) Inainte ca acesta sa intre in perioada de suspendare si ulterior de stergere, trebuie sa contactati departamentul Plati al Stackdream, urmând pasii:

1. Pentru fiecare serviciu pe care doriti sa-l inchideti veti trimite un email nou separat catre contact@stackdream.ro, obligatoriu de pe adresa asociata contului de client;
2. Veti primi, de asemenea, pentru fiecare email solicitare de confirmare a rezilierii;
3. Veti confirma pentru fiecare serviciu rezilierea;
4. Noi reziliem contractele pe care dumneavoastra le indicati.

Motivul pentru care este necesara confirmarea cererii de reziliere, este sa ne asiguram ca intelegeti pe deplin implicatiile stergerii tuturor serviciilor de pe serverele noastre si anume stergerea tuturor datelor fara posibilitatea de recuperare, respectiv ca cererea este autentica, trimisa de titularul contului de client.

Nota! Daca nu parcurgeti integral pasii si nu receptionam mesajul de confirmare pentru fiecare serviciu, acesta nu este considerat reziliat si se va emite o noua factura proforma / factura pentru prelungirea serviciilor.

c) acordul scris al ambelor părți indiferent de forma în care este dat;

d) unilateral printr-o notificare cu un preaviz de 15 zile calendaristice, fără intervenția instanțelor de judecată.

e) declanșarea procedurii insolvență sau lichidare a oricărei părți fără intervenția instanțelor de judecată in urmatoarele conditii: In situatia declansarii procedurii de insolventa / faliment / lichidare / concordat preventiv Beneficiarul are obligația prin reprezentantul judiciar sa confirme in maxim 7 zile lucratoare continuarea contractului si prestarea serviciilor pe perioada contractata, cu achitarea la zi a tuturor creantelor sau sumelor datorate către Prestator. In cazul in care expira perioada contractuala se va emite o factura proforma / factura pentru o noua perioada contractuala la tarifele de la acel moment, iar neachitarea acesteia in termenul prevazut in termeni si conditii conduce la rezilierea de plin drept fara interventia instantelor de judecata si fara alta notificare prealabila.

f) în condiții de forță majoră, detaliate în termeni si conditii;

g) în orice alt caz prevazut de lege.

 

ART. 2. CLAUZE SPECIALE

2.1. Prestatorul nu are obligația de a returna banii înapoi către Beneficiar pentru serviciile plătite și/sau facturate.

2.2. În cazul încetării contractului Prestatorul nu mai are nicio obligatie juridică si nicio responsabilitate față de Beneficiar.

2.3. În orice caz încetează contractul, inclusiv punctele specificate la ART. 1, pct. 1.1, acesta incetează fara interventia instantelor de judecata și fara ca Beneficiarul sa pretinda daune-interese – pact comisoriu conform art. 1553 C. civ. a acestui Contract si/sau a Serviciilor care fac obiectul Contractului.

 

Amendament

DIGITALCLOUDER SERVICES SRL isi rezerva dreptul să modifice sau sa revizuiasca în orice moment Politica de incetare, inclusiv termenii și conditiile acesteia. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru. Clientul are obligația de a verifica Angajamentul de Calitate (disponibil la adresa web https://www.stackdream.ro/politica-incetare-servicii/ ) pentru a lua în considerare modificările realizate, deoarece aceste modificări îi asigură Clientului obligații din punct de vedere juridic.