Rezilierea Contractelor la Stackdream

Conditiile necesare pentru rezilierea contractului

In cazul serviciilor contractate la Stackdream, exista următoarele opțiuni de reziliere sau încetare detaliate mai jos, respectiv:

1. Rezilierea automata, contractele intra in procedura de reziliere dupa 30 de zile calendaristice de la data suspendarii

Daca aveti un contract (gazduire/server etc) pe care nu Il mai utilizati si nu doriti sa Il reinnoiti, tot ce trebuie sa faceti este sa ignorati proforma emisa pentru prelungire. La data scadenta, serviciul se va suspenda, iar dupa 30 de zile de la suspendare, contul poate fi definitiv sters de pe serverele Stackdream.

Nota! Dupa cele 30 de zile, toate datele stocate vor fi sterse si nu vor mai putea fi recuperate.

In cazul In care, pe parcursul celor 30 de zile va razgânditi ca si Client asupra deciziei si doriti reluarea serviciului, tot ce trebuie sa faceti este sa achitati facturile proforme de prelungire pentru a ajunge cu tranzactiile la zi.


2. Rezilierea anticipata, o operatiune manuala, care necesita interventia echipei de suport, si care se realizeaza la solicitarea clientului

Daca doriti sa reziliati un contract (gazduire/server) Inainte ca acesta sa intre in perioada de suspendare si ulterior de stergere, trebuie sa contactati pe email la adresa contact@stackdream.ro, urmând pasii:

1. Pentru fiecare serviciu pe care doriti sa-l inchideti veti trimite un email nou separat catre contact@stackdream.ro, obligatoriu de pe adresa asociata contului de client;
2. Veti primi, de asemenea, pentru fiecare email solicitare de confirmare a rezilierii;
3. Veti confirma pentru fiecare serviciu rezilierea;
4. Noi reziliem contractele pe care dumneavoastra le indicati.

Motivul pentru care este necesara confirmarea cererii de reziliere, este sa ne asiguram ca intelegeti pe deplin implicatiile stergerii contractului de pe serverele noastre si anume stergerea datelor fara posibilitatea de recuperare, respectiv ca cererea este autentica, trimisa de titularul contului de client.

Nota! Daca nu parcurgeti integral pasii si nu receptionam mesajul de confirmare pentru fiecare contract, acesta nu este considerat reziliat.

3. Rezilierea unilaterala de către o parte prin trimiterea unei Notificari de denuntare sau de reziliere unilaterala a Contractului către cealaltă parte:

Prezentul contractul poate fi denunţat unilateral de oricare dintre părţi cu respectarea unui termen de preaviz de cel puțin 14 zile calendaristice prin trimiterea unei Notificari de denuntare sau de reziliere unilaterala a Contractului către cealaltă parte fără intervenția instanțelor de judecată. Toate datele de pe serverele furnizorului vor fi șterse după cele 14 zile de la notificare fără posibilitate de recuperare.

4. Încetarea contractului prin acordul scris al ambelor părți

Pentru încetarea contractului de comun acord părțile stabilesc împreună o dată de încetare, existând voința ambelor părți, fără obligații financiare sau de altă natura pentru părțile implicate și fără intervenția instanțelor de judecată.

5. Declanșarea procedurii insolvență sau lichidare a prestatorului / furnizorului

Declanșarea procedurii de insolvență sau de lichidare a prestatorului încetează Contractul direct, fără alte formalități, fără intervenția instanțelor de judecată și fără obligații financiare sau de altă natură pentru părțile contractului.

În cazul încetării sau rezilierii contractului din orice motiv se vor elimina și retrage serviciile oferite de Furnizor catre Client. Datele de pe serverele furnizorului vor fi șterse după încetarea contractului.