POLITICA DE REZILIERE A CONTRACTELOR LA STACKDREAM
Rezilierea Contractelor la Stackdream
Conditiile necesare pentru rezilierea contractului
In cazul serviciilor contractate la Stackdream, exista următoarele opțiuni de reziliere, detaliate mai jos, respectiv:
1. rezilierea automata, contractele intra in procedura de reziliere dupa 30 de zile calendaristice de la data suspendarii;
2. rezilierea anticipata, o operatiune manuala, care necesita interventia echipei de suport, si care se realizeaza la solicitarea clientului;
3. rezilierea unilaterala la cererea oricarei parti prin trimiterea unei Notificari de denuntare sau de reziliere unilaterala a Contractului către cealaltă parte fără obligații financiare sau de altă natura pentru părțile implicate și fără intervenția instanțelor de judecată;
4. acordul scris al ambelor părți, fără obligații financiare sau de altă natura pentru părțile implicate și fără intervenția instanțelor de judecată;
5. declanșarea procedurii insolvență sau lichidare a PRESTATORULUI fără alte obligații financiare sau de altă natură pentru părțile contractului fără intervenția instanțelor de judecată.
Varianta 1: Rezilierea automata
Daca aveti un contract (gazduire/server etc) pe care nu Il mai utilizati si nu doriti sa Il reInnoiti, tot ce trebuie sa faceti este sa ignorati proforma emisa pentru prelungire. La data scadenta, serviciul se va suspenda, iar dupa 30 de zile de la suspendare, contul poate fi definitiv sters de pe serverele Stackdream.
Nota! Dupa cele 30 de zile, toate datele stocate vor fi sterse si nu vor mai putea fi recuperate.
In cazul In care, pe parcursul celor 30 de zile va razgânditi asupra deciziei si doriti reluarea serviciului, tot ce trebuie sa faceti este sa achitati facturile proforme de prelungire pentru a ajunge cu tranzactiile la zi.
Varianta 2: Rezilierea anticipata
Daca doriti sa reziliati un contract (gazduire/server) Inainte ca acesta sa intre In perioada de suspendare si ulterior de stergere, trebuie sa contactati pe email la adresa contact@stackdream.ro, urmând pasii:
1. Pentru fiecare serviciu pe care doriti sa-l Inchideti veti trimite un email nou separat catre contact@stackdream.ro, obligatoriu de pe adresa asociata contului de client;
2. Veti primi, de asemenea, pentru fiecare email solicitare de confirmare a rezilierii;
3. Veti confirma pentru fiecare serviciu rezilierea;
4. Noi reziliem contractele pe care dumneavoastra le indicati.
Motivul pentru care este necesara confirmarea cererii de reziliere, este sa ne asiguram ca intelegeti pe deplin implicatiile stergerii contractului de pe serverele noastre si anume stergerea datelor fara posibilitatea de recuperare, respectiv ca cererea este autentica, trimisa de titularul contului de client.
Nota! Daca nu parcurgeti integral pasii si nu receptionam mesajul de confirmare pentru fiecare contract, acesta nu este considerat reziliat.
Varianta 3: Rezilierea unilaterala
Rezilierea unilaterala din partea oricărei părți contractuale către cealaltă parte contractuală se realizează cu un termen de preaviz de cel puțin 15 zile calendaristice prin trimiterea unei notificări către cealaltă parte contractuală pentru rezilierea contractului. În acest caz toate datele de pe serverele furnizorului vor fi șterse după cele 15 zile de la notificare fără posibilitate de recuperare.
Varianta 4: Acordul scris al ambelor părți
Pentru rezilierea contractului se stabilește de comun acord o dată de încetare dacă aceasta reprezintă voința ambelor părți, fără obligații financiare sau de altă natura pentru părțile implicate și fără intervenția instanțelor de judecată.
Varianta 5: Declanșarea procedurii insolvență sau lichidare a prestatorului
Declanșarea procedurii de insolvență sau de lichidare a prestatorului încetează Contractul direct, fără alte formalități și fără alte obligații financiare sau de altă natură pentru părțile contractului fără intervenția instanțelor de judecată.
DIGITALCLOUDER SERVICES SRL isi rezerva dreptul sa modifice sau să revizuiască în orice moment Politica de reziliere a Contractelor, inclusiv termenii și conditiile acesteia. Clientul are obligația de a verifica Politica de reziliere a Contractelor (disponibilă la adresa web https://www.stackdream.ro/politica-reziliere-contracte/ ) o singură dată la 15 zile consecutive pentru a lua în considerare modificările realizate, deoarece aceste modificări îi asigură Clientului obligații din punct de vedere juridic.