ANGAJAMENT DE CALITATE
În situația în care Stackdream își schimbă furnizorii sau dacă furnizorii actuali nu mai pot oferi anumite servicii sau caracteristici incluse în Contract, Stackdream își rezervă dreptul de a furniza serviciile contractate sau servicii similare prin alți furnizori de pe piață, fără a-și asuma răspunderea, incluzand, dar fără a ne limita la: eventualele perioade de indisponibilitate (downtime) sau restricții de acces la date pe durata transferului.
Dacă Stackdream decide să gestioneze migrarea datelor, va informa Clientul în prealabil, iar Clientul acceptă și este de acord cu termenul de migrare comunicat. Migrarea poate implica transferul către servere sau IP-uri aparținând noilor furnizori, actualizarea nameserverelor (dacă este necesar) și o posibilă indisponibilitate temporară a serviciilor contractate. De asemenea, procesul de migrare va respecta eventualele condiții impuse de Stackdream sau de noii furnizori.
Stackdream va notifica Clientul cu privire la schimbarea furnizorilor prin e-mail sau în Contul de Client, înainte de implementarea modificării, dacă acest lucru este aplicabil.
Excepții
Conturile clienților nu vor beneficia de acest angajament de calitate, dacă eroarea sau nefuncționarea site-ului este cauzată sau generată de:
- Situații de forță majoră, convenită ca fiind acel eveniment imprevizibil petrecut după intrarea în vigoare a contractului care împiedică partea sau părțile să își îndeplinească obligațiile asumate prin contract, exonerează de raspundere partea care o invocă în condițiile legii. Situații de forță majoră asupra cărora nu avem control pot fi, dar fara a fi limitate la:
- războaie
- calamități naturale
- indisponibilitatea/intreruperea comunicațiilor
- imposibilitatea utilizării rețelelor de comunicații publice sau private
- incendii
- atacuri informatice: viruși, hackeri, DDOS, Flood, SYN
- cutremure
- embargouri
- acțiuni ale autorităților legale competente
- lucrări de întreținere/mentenanță anunțate
- probleme ale sistemului de nume de domeniu (DNS) care nu pot fi controlate de Stackdream
- probleme de rețea internet (în afara rețelei noastre), cum ar fi furnizorul dumneavoastră de internet sau alte cauze
- nefuncționarea corectă a unui software oferit de o altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic, platforma de emitere facturi, platforma de asociere serviciu comandat pe contul de client sau procesator de plăți online)
Amendament
DIGITALCLOUDER SERVICES SRL isi rezerva dreptul să modifice sau sa revizuiasca în orice moment Angajamentul de Calitate, inclusiv termenii și conditiile acestuia. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru. Clientul are obligația de a verifica Angajamentul de Calitate (disponibil la adresa web https://www.stackdream.ro/angajament-de-calitate/ ) pentru a lua în considerare modificările realizate, deoarece aceste modificări îi asigură Clientului obligații din punct de vedere juridic.