Campanii PPC în LinkedIn Ads (inclusiv anunțuri de angajare)
Utilizam cu succes tipurile de reclama din LinkedIn Ads și le putem folosi pe cele potrivite pentru scopul campaniei pay per click pe care o desfasuram.
Serviciul de administrare reclame în LinkedIn Ads poate include și campanii publicitare de angajare sau postarea de oferte de muncă, în special dacă sunteți în căutare de persoane noi care să ocupe rolurile din companie. Obținerea unor salariați calificați prin intermediul LinkedIn este un avantaj pe care această platformă îl pune la dispoziție, facilitând legătura directă a companiilor cu aplicanți pe locurile de muncă vacante și analizarea CV-urilor acestora direct în platformă.
Reclame în LinkedIn Ads: campanii de generare lead-uri
Anunțuri în LinkedIn Ads pentru vânzare produse sau servicii către alte companii
Promovare online pentru brand awareness și atragerea atenției altor companii
Campanii de angajare: oferte de muncă și obținere aplicanți pentru joburile disponibile
Folosim cu succes multimarketing în avantajul clienților: Google Ads, TikTok Ads și Meta Ads (Facebook Ads & Instagram Ads) pentru a ținti obiectivul de marketing al clienților. Indiferent că scopul marketingului este obținerea de conversii, lead-uri, vizite în locații fizice sau programări în cabinete sau la birou. Externalizati publicitatea online folosind servicii executate de specialisti din industrie.

Ce tipuri de campanii PPC difuzăm online?
Tipuri de reclame pe LinkedIn în funcție de obiectivul de publicitate
Campaniile din LinkedIn Ads și postările organice ofera promovare online si iti ofera acces la milioane de oameni cu doar cateva click-uri si un buget bine stabilit. Cu ajutorul solutiilor de advertising, strategiilor de licitare si targhetarea oamenilor potriviti poti obtine rezultate.
Vizibilitate / Brand awareness
Dacă oamenii nu află de brandul tău, atunci nu îți pot cumpăra produsele sau serviciile. Crearea vizibilității afacerii este esențială pentru ca persoanele care văd reclama să rețină brandul tău, mai ales dacă ai adăugat servicii care nu au existat până în prezent, dacă ai schimbat numele brandului sau ți-ai lansat o noua extensie de linie, iar oamenii nu au aflat încă acest lucru.
Vizite pe website
Putem alege să-ți creștem notorietatea paginilor din site-ul brandului tău prin redirecționarea traficului către o destinație online personalizată. Acest lucru este util pentru promoțiile noi și atragerea clienților potențiali prin creșterea traficului web către aceste destinații. Împreună cu un design web extraordinar, acest obiectiv îți poate aduce ecomandări, vizite pe website sau brand consideration.
Reclame pentru interacțiuni
Prin acest obiectiv poți identifica persoanele care au o probabilitate mai mare să interacționeze cu afacerea ta online prin intermediul LinkedIn, acționând prin trimiterea de mesaje, comentarii sau distribuirea postărilor aflate pe pagina brandului tău. Obține interacțiuni, vizionări de clipuri video, mesaje și conversii.
Lead generation
O campanie de acest tip se concentrează către obținerea de lead-uri sau conexiuni între brandul tău și profesioniști din industrie sau oameni care sunt interesați de produsele sau serviciile tale. Nu facilitezi doar angajarea prin intermediul acestui obiectiv de marketing, dar și crearea unor conexiuni și obținerea unor rezultate deosebite.
Conversii prin website
Contorizați conversiile și achizițiile prin intermediul LinkedIn direct pe website-ul afacerii, folosind instrumente de analiză și gestiune avansate. Acțiunile de conversie precum adăugarea în coș sau completarea unui formular sunt legături de bază în convertirea vizitatorilor online care vă accesează website-ul.
Angajări
Prin intermediul acestui obiectiv de publicitate atrageți candidați pentru locurile de muncă vacante și sporiți notorietatea companiei în ceea ce privește joburile disponibile direct din platforma LinkedIn. Găsirea unor oameni care să vă aducă rezultate este esențială în crearea unui brand puternic pe piață, iar LinkedIn facilitează acest lucru prin campaniile puse la dispoziție și traficul organic din platformă.