TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DIGITALCLOUDER SERVICES SRL

Folosirea structurilor de cuvinte „STACKDREAM”, „noi”, „noastre”, „noastră”, „nostru”, „ne” sau „DIGITALCLOUDER SERVICES SRL” pe tot parcursul politicilor, termenilor și condițiilor publicate pe acest site web identifică compania DIGITALCLOUDER SERVICES SRL cu sediul social în București Sectorul 6, Șoseaua Virtuții, Nr. 19D, Birou A, Etaj 4, în calitate de furnizor de servicii.

1. INFORMAȚII DESPRE FIRMĂ

1.1 www.stackdream.ro, www.stackdream.com și subdomeniile asociate acestora sunt site-urile web operate de DIGITALCLOUDER SERVICES SRL Societatea Comercială este înregistrată în România sub Codul Unic de Înregistrare 41741800, identificabilă în baza de date a Registrului Comerțului prin Nr. de Înmatriculare J40/13484/2019. Sediul firmei se află localizat în România, București Sectorul 6, Șoseaua Virtuții, Nr. 19D, Birou B, Etaj 4.

1.2. Plasarea unei comenzi pe domeniul stackdream.ro/stackdream.com sau subdomeniile acestora reprezintă acceptarea termenilor și condițiilor companiei noastre și acordul dumneavoastră cu privire la termenii și condițiile pe baza cărora DIGITALCLOUDER SERVICES SRL oferă servicii și/sau produse clienților. De asemenea, vă dați acordul cu primirea unor buletine informative regulate prin email. Buletinele informative (newsletter) vă informează cu privire la orice schimbare asupra serviciilor și produselor, facturării, mentenanței planificate și datelor de accesare ale contului.

1.3. Prețurile serviciilor web afișate pe www.stackdream.ro și www.stackdream.com sunt trecute în moneda euro sau lei, in functie de serviciul afisat, iar facturile sunt generate în moneda națională a României, numită leul românesc (RON). Tratăm 1 EURO cu valoarea estimativă de 4.95 RON, iar înainte de finalizarea plății fiecare serviciu comandat va fi afișat cu prețul în RON, tocmai pentru a înștiința clienții de prețul pe care îl vor plăti pentru serviciile comandate. De aceea menționăm că prețurile afișate în euro sunt estimative, pentru că înainte de a finaliza plata pentru serviciile comandate clienții pot afla întotdeauna prețul în moneda națională a României pe care îl vor plăti.

1.4. Contractele pentru achiziționarea serviciilor prin intermediul acestui site web vor fi descrise în limba română sau în limba engleză, în funcție de sistemele de traducere active. Orice dispută care poate apărea în urma acestui fapt va fi rezolvată exclusiv de jurisdicţia curții de judecată din România. Limba engleză sau limba română este folosită pentru a concluziona contractul de prestare servicii și/sau produse dintre ambele părți: Cumpărătorul (Clientul) și Vânzătorul (DIGITALCLOUDER SERVICES SRL).

2. STATUTUL PE CARE ÎL AVEȚI DUMNEAVOASTRĂ

2.1. Prin comandarea unui produs sau serviciu prin intermediul acestui site web atestați că aveți vârsta de cel puțin 18 ani împliniți și că sunteți capabil să semnați contracte cu persoane juridice.

2.2. În cazul în care comandați un produs sau serviciu prin intermediul unei organizații sau întreprinderi, în numele acestora, garantați pe propria răspundere că aveți autoritatea de a achiziționa servicii și produse și a semna contracte prin organizația sau întreprinderea pentru care acționați în cauză.

3. CUM SE DESFĂȘOARĂ PROCESUL DE ACHIZIȚIONARE SERVICII SAU PRODUSE

3.1. Primul pas care trebuie efectuat înainte de comandarea unui produs sau serviciu este crearea unui cont de client. Informațiile și datele personale oferite în momentul creării contului trebuie să fie corecte, complete și dovedite prin acte legale. În cazul în care considerăm că informațiile furnizate sunt incorecte sau greșite, sunteți de acord că vă putem bloca accesul la cont și riscați ștergerea acestuia. Contul de client il puteti crea accesând urmatoarea adresa: https://my.stackdream.com/register.php. Numele de cont și parola asociată acestuia nu trebuie să fie utilizate de către alte persoane și trebuie menținute într-un mediu privat și sigur sau reținute pe loc. În cazul în care suspectați că numele de client și parola sunt utilizate sau deținute de către altcineva este necesar să ne contactați pentru a analiza situația și a schimba datele de autentificare.

3.2. Pentru a trimite o comandă către procesare și pentru marcarea unei comenzi ca fiind achitată, trebuie să plătiți prin sistemul nostru de plăți online. Aceste tipuri de informații pot fi găsite și la secțiunea Instrucțiuni plată.

4. STOCAREA INFORMATIILOR IN CONTUL DE CLIENT

4.1. După plasarea unei comenzi un mesaj de confirmare va fi trimis pe adresa de email atașată contului dumneavoastră de client în momentul în care ați efectuat înregistrarea. De asemenea, sunteți de acord cu faptul că contul de client de pe acest site web poate stoca și facturile și tichetele sau serviciile anterioare.

5. CUM SE FORMEAZĂ CONTRACTUL DINTRE CLIENT ȘI FURNIZORUL DE SERVICII ȘI/SAU PRODUSE

5.1. După comandarea unor produse și/sau servicii veți primi un email cu detaliile referitoare la comanda trimisă. Comanda dumneavoastră este supusă deciziei noastre de a o accepta sau nu, deoarece aceasta constituie o ofertă către noi cu privire la cumpărarea de servicii și/sau produse de la Societatea DIGITALCLOUDER SERVICES S.R.L.

5.2. În momentul în care veți primi un email care să conțină confirmarea de acceptare, contractul va fi format. Rețineți faptul că se poate respinge oricând comanda dumneavoastră pentru orice motiv, vă vom aduce la cunoștință motivul respectiv daca consideram ca va fi cazul. In cazul in care va aducem la cunostinta sau nu motivul respingerii, ne rezervam dreptul de a respinge orice comanda sau contract si de a colabora cu orice client sau beneficiar, fie persoana fizica sau juridica.

5.3. Doar serviciile confirmate în urma mesajului pe care l-ați primit și care atestă Confirmarea de Acceptare vor fi cele furnizate prin contract. DIGITALCLOUDER SERVICES SRL nu se obligă să furnizeze niciun alt serviciu care nu a fost parte din comanda inițială până când acesta nu a fost marcat ca și confirmat.

6. STATUSUL COMPANIEI DIGITALCLOUDER SERVICES SRL

6.1. Pe acest site web se pot folosi legături web către alte site-uri web deținute de către alte organizații sau persoane fizice, indiferent dacă sunt afiliate cu noi sau nu. Nu oferim nici măcar o garanție că produsele sau serviciile achiziționate de la aceste organizații, persoane fizice sau companii ale căror legături web le-ați găsit la noi pe site-ul web sunt de calitate satisfăcătoare. Astfel de garanții nu sunt oferite de către DIGITALCLOUDER SERVICES SRL

6.2. Orice tentativă de reclamație sau reclamație, indiferent că este în raport cu subiectele dezbătute la punctul 5.1, nu va afecta drepturile împotriva unui vânzător terță.

7. INFORMAȚII DESPRE PREȚ ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

7.1. Prețul oricărui serviciu sau produs este afișat pe site-ul web, în dreptul produsului sau serviciului în cauză, nefiind inclus și TVA-ul.

7.2. Costurile totale ale comenzii privind serviciile și/sau produsele comandate va fi afișat înainte de finalizarea comenzii respective.

7.3. Prețurile serviciilor și/sau produselor se pot schimba oricând. De regulă, vom notifica clienții cu cel puțin 14 zile înainte printr-un pop-up/banner/text/modal afișat pe ecran atunci când accesează stackdream.ro. Dacă nu veți anula serviciile curente, veți fi nevoit să acceptați noile prețuri atât în cazul în care alegeti servicii de la noi, cât și în cazul în care le reînnoiți, acestea fiind atașate serviciilor și/sau produselor deja existente pe contul dumneavoastră de client.

7.4. Din cauza numărului de servicii prestate și oferite spre vânzare este probabil ca unele produse și/sau servicii să aibă un preț incorect atașat în ciuda încercărilor noastre de a le afișa corect pe toate. Vom descrie în continuare pașii și metodele prin care tratăm aceste cazuri particulare:

a) În cazul în care prețul corect al unui serviciu și/sau produs este mai mic decât cel afișat pe site-ul web, se va taxa cea mai mică sumă atunci când comanda va fi marcată ca acceptată.

b) În cazul în care prețul unui serviciu și/sau produs este mai mare decât prețul afișat pe site-ul web al companiei, veți fi contactat, de regulă, pentru instrucțiuni înainte de acceptarea comenzii.

c) DIGITALCLOUDER SERVICES SRL nu are obligația de a furniza servicii și/sau produse la un preț incorect (mai mic), indiferent dacă v-a fost trimisă Confirmarea Acceptării comenzii.

7.5. DIGITALCLOUDER SERVICES SRL își rezervă dreptul de a căuta recuperarea sumelor fiecărui client, incluzând referirea clientului către un agent extern de recuperare în cazul în care situația impune acest lucru. Dacă se utilizează metoda menționată anterior la punctul 8.5 clientul poate deveni răspunzător pentru taxele suplimentare sau costuri de altă natură. În acest caz clientul acceptă plata în plus a sumelor întârziate care se cuvin companiei noastre.

7.6. Plățile nu se pot considera ca fiind primite până când nu se confirmă depunerea fondurilor financiare. În cazul în care modalitatea de plată aleasă de client nu este autorizată de furnizorul cardului de credit sau de bancă, clientul oferă companiei noastre autorizația de a îl redirecționa către folosirea oricărui alt card de credit, card de debit sau altă metodă de plată permisă de compania noastră.

7.7. În cazul în care autorizarea plății comenzii unui client eșuează și nu devine finalizată, contul clientului respectiv va fi suspendat.

8. CALITATEA SERVICIILOR ȘI/SAU PRODUSELOR

8.1. DIGITALCLOUDER SERVICES SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru breșele garanției de oferire cu atenție a serviciilor care fac obiectul contractului până când:

a) Clientul va trimite o notificare scrisă a întreruperii furnizării serviciilor și/sau produselor.

b) Clientul va oferi oportunitatea rezonabilă ca după primirea notificării să se poată examina furnizarea de servicii și/sau produse asociate contului clientului în cauză.

c) Cazurile problematice se pot ivi din cauza eșuării urmării instrucțiunilor reprezentanților legali ai firmei noastre, orale sau scrise, pentru utilizarea serviciilor și/sau produselor (dacă există).

d) Clientul alterează serviciile și/sau produsele fără consimțământul în scris al unui reprezentant legal al companiei noastre.

e) Cazurile problematice se pot ivi din cauza utilizării greșite a produselor și/sau serviciilor, a platformei de găzduire web sau a serviciilor de tip „add-on”.

9. ACCESUL LA SERVICII ȘI/SAU PRODUSE

9.1. Clientul trebuie să se asigure că aranjamentele necesare pentru accesarea serviciilor de găzduire web au loc.

10. CUNOAȘTEREA TERMENILOR ÎNAINTE DE ACCESAREA SERVICIILOR

10.1. Clientul trebuie să se asigure că toate persoanele care accesează serviciile companiei noastre prin intermediul conexiunii sale la internet sunt conștiente de toți termenii și condițiile noastre și le acceptă.

11. FUNCȚIONAREA SERVICIILOR DE GĂZDUIRE

11.1. Compania DIGITALCLOUDER SERVICES SRL nu oferă garanția că accesul către platforma de găzduire web, serverele sale sau serverele partenere va fi neîntrerupt sau fără erori, însă întotdeauna se fac eforturi rezonabile pentru a menține la minim timpul de indisponibilitate.

12. INFORMAȚII DESPRE ADRESELE IP

12.1. Nu aveți dreptul referitor la orice aspect legat de adresa IP alocată serviciilor alese până la expirarea sau terminarea serviciilor.

12.2. Toate adresele IP alocate serviciilor pe care le achiziționați sunt parte a serviciului de găzduire web pe care îl achiziționați și nu este portabil sau transferabil de dumneavoastră, ca și client, în orice altă manieră posibilă.

12.3. În cazul în care o adresă IP este renumărată sau realocată de către platforma de găzduire web sau de către noi, departamentul tehnic va depune eforturile necesare pentru a ține departe orice perturbare asupra serviciilor pe care le-ați achiziționat dumneavoastră și continuați să le folosiți cu statutul de client activ.

13. INFORMAȚII DESPRE COPII DE REZERVĂ (BACKUP)

13.1. Ca și clienți și utilizatori ai serviciilor de găzduire prestate pentru dumneavoastră, este responsabilitatea dumneavoastră ca și client să mențineți copii de rezervă (backup) conținutului pe care îl încărcați în serverele noastre. În această direcție, se oferă instrumente de realizare a copiilor de rezervă (backup) în panoul de control atașat fiecărui cont de client care are servicii active de găzduire web. În cazul pierderii sau deteriorării fișierelor și bazelor de date ale serviciilor web folosite, nu vi se va oferi acces la Server Backup, chiar dacă se utilizează procedura de arhivare.

13.2. Se utilizează procedurile de arhivare pentru fișierele stocate pe serverele companiei.

13.3. DIGITALCLOUDER SERVICES SRL nu răspunde de orice pierderi, distrugeri, alterări, eliberări ale conținutului și materialelor clienților cauzate de către aceștia sau orice parte terță.

14. INFORMAȚII DESPRE LIMITĂRI SERVICII DE GĂZDUIRE

14.1. În momentul în care trimiteți o comandă, este afișată limita de bandă care corespunde pachetului de servicii de găzduire pe care îl comandați pe acest site web.

14.2. Este afișat consumul constant al resurselor și nivelul de utilizare al lățimii de bandă în panoul de control. În cazul în care banda lunară este depășită, serviciul de găzduire web poate fi suspendat automat de către sistem sau de manual de către noi.

14.3. În cazul în care se întâmplă acest lucru, se poate actualiza pachetul de găzduire web pentru a obține unul cu o lățime de bandă suficient de mare sau puteți aștepta ca serviciul de găzduire web să fie reactivat la începutul următoarei luni calendaristice sau perioade de facturare.

14.4. Dacă modul în care folosiți găzduirea web afectează în orice mod alți clienți sau chiar platforma de găzduire web, puteți fi contactat pentru a discuta despre necesitățile găzduirii dumneavoastră. Acest drept este la discreția noastră absolută ca firmă de găzduire web.

14.5. În cazul în care adăugați servicii de găzduire web în timp ce realizați comanda, rețineți că este afișat numărul de căsuțe/conturi de mail/email pot vor fi asociate domeniului web. Orice căsuțe de mail/email neaccesate de minim 100 de zile pot fi eliminate automat din sistem.

14.6. Achiziționarea serviciilor de la compania noastră aduce cu sine obligația respectării Termenilor de Utilizare ai site-ului web și Politica de utilizare acceptabilă pe care le regăsiți mai jos. Orice conflict între termenii afișați pe acest site web va fi rezolvat în favoarea acestor termeni și condiții.

14.7. Orice breșă în cadrul Termenilor de Utilizare a site-ului web sau a Politicii Acceptabile de Utilizare poate oferi dreptul companiei noastre de a termina furnizarea serviciilor către dumneavoastră.

15. ASISTENȚA

15.1. În momentul în care folosiți serviciile pe care le oferim vă stăm la dispoziție în ceea ce privește asistența tehnica pentru serviciile comandate. Departamentul de asistență tehnică nu este obligat să vă ofere asistență referitoare la limbajele de programare sau dezvoltare web. Ca parte a serviciilor de găzduire serverele companiei sunt compatibile cu o multitudine de limbaje de programare.

15.2. Asistența tehnică se va oferi prin tichete online create din contul dumneavoastră de client sau prin email la adresa contact@stackdream.ro.

16. INFORMAȚII DESPRE NUMELE DE DOMENII

16.1. În cazul în care Contractul conține sau include serviciul Înregistrare Domeniu sau Reînnoire Înregistrare Domeniu.

  1. Vom face eforturi în îndeplinirea solicitării dumneavoastră de înregistrare nume de domeniu.
  2. În cazurile în care Registrul de Nume de Domenii respinge înregistrarea numelui de domeniu solicitat de dumneavoastră, suspendă sau revocă orice înregistrare pe acel nume de domeniu, nu răspundem.
  3. Nu se va acționa pe baza oricărei înțelegeri cu dumneavoastră cu registrul de nume de domenii și nu vom acționa în calitate de agent al dvs.
  4. Subiectul termenilor și condițiilor de utilizare a numelui de domeniu este înregistrarea numelui de domeniu pe care o solicitați și utilizarea continuă a acestuia.
  5. Sunteți conștienți de termenii și condițiile impuse de compania noastră și de Registrul de Nume de Domenii, vă conformați cu aceștia, sunteți de acord cu ei și îi acceptați.
  6. În momentul în care domeniul apare ca înregistrat în baza de date „whois” a entității care înregistrează TLD-ul dorit, numele de domeniu solicitat va fi înregistrat cu succes.
  7. În cazul în care considerăm că alegerea unui anumit nume de domeniu este, poate fi sau pare a fi realizată pe baza unor rele credințe, breșe a termenilor și condițiilor sau a altor cerințe și dispoziții legale, vă putem respinge sau refuza Serviciul de Înregistrare domeniu și Reînnoire înregistrare domeniu. Putem solicita o înlocuire de nume de domeniu a celui pe care l-ați dorit înregistrat.
  8. Deoarece cereți să fie înregistrat un nume de domeniu declarați, confirmați și oferiți garanția că sunteți deținătorul oricărei mărci de schimb în orice nume de domeniu (sau aveți autorizația legală a proprietarului că puteți folosi orice marcă de schimb pentru a utiliza astfel de nume de domenii, care este dovedită conform legislației în vigoare).

16.2. Confirmați, garantați și declarați că sunteți proprietarul legal al oricărui nume de domeniu (sau că aveți autoritatea proprietarului legal de a utiliza un astfel de nume de domeniu) furnizat sau autorizat de dumneavoastră pentru utilizarea ca nume de domeniu în raport cu orice website care este găzduit de serviciul de găzduire web furnizat în scopul utilizarii.

16.3. Pentru a vă menține înregistrarea numelui de domeniu va fi nevoie de o reînnoire periodică a acestuia, după ce numele de domeniu va fi înregistrat. Veți primi notificări de reînnoire a numelui de domeniu prin adresa de email furnizată contului dumneavoastră de client înainte de data limită de reînnoire a numelui de domeniu înregistrat.

16.4. Ca urmare a punctului 16.3, ne oferiți autorizația de a reînnoi numele de domeniu automat pentru dumneavoastră până când veți renunța la serviciul de Înregistrare nume de domeniu și Reînnoire Înregistrare nume de domeniu sau Reînnoire Domeniu, în acord cu acești termeni și condiții.

16.5. În zona clienților, după ce vă autentificați cu numele contului de client și parola asociată acestuia, vă va fi afișat prețul pentru reinnoire și vor fi furnizate mijloace de plată.

16.6. Acceptați și sunteți de acord că putem plasa un număr de blocări sau încuietori pe orice domeniu înregistrat cu compania noastră la începutul înregistrării sau în orice alt moment după și fără notificarea dumneavoastră dacă considerăm că încălcați termenii și condițiile noastre sau ale companiilor, institutelor sau autorităților de înregistrare domenii.

17. DREPTURI ASUPRA PROPRIETĂȚII INTELECTUALE

17.1. Dumneavoastră păstrați toate drepturile de proprietate intelectuală în materialul dumneavoastră și ne acordați o licență globală, neexclusivă, fără drepturi de autor, pentru utilizarea, stocarea și păstrarea materialelor dumneavoastră pe serverele noastre și publicarea acestora pe Internet în scopul furnizării serviciilor de găzduire pentru dumneavoastră.

17.2. Oferiți garanția că materialele și conținuturile dumneavoastră nu încalcă drepturile proprietății intelectuale ale altor părți terțe și că aveți autoritatea de a ne acorda autorizație nouă în această direcție. Platforma noastră poate face atâtea copii de rezervă câte sunt necesare pentru minimul de obligații, în această categorie fiind incluse și copiile de rezervă ale fișierelor și bazelor de date pe care le utilizați dumneavoastră ca și client folosind serviciul de găzduire furnizat de către compania noastră.

17.3. Veți apăra, despăgubi și menține nevinovată DIGITALCLOUDER SERVICES SRL, directorul și angajații acesteia, împotriva reclamațiilor, acțiunilor, procedurilor, pierderilor, avariilor, cheltuielilor și costurilor (se includ și costurile curții juridice legale fără limite sau taxele legale convenabile), care rezultă din sau în legătură cu utilizarea de către dumneavoastră a serviciilor sau a oricărei reclamații sau acțiuni pe care materialele sau conținuturile dumneavoastră le încalcă sau presupune că încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unei terțe părți.

17.4. În cazul în care descărcați software de pe site-ul nostru, vă oferim o licență neexclusivă, netransferabilă, fără drepturi de autor, pentru a utiliza acel software pentru scopul stabilit pe site-ul nostru în legătură cu acel software. O astfel de licență se va termina automat când se oprește furnizarea serviciilor de găzduire pe care vi le oferim.

17.5. Orice software terță parte pe care îl descărcați de pe site-ul nostru va fi licențiat pentru condițiile de licență software standard ale proprietarului drepturilor de proprietate intelectuală din acel software terță parte, deoarece acești termeni de licență vă sunt notificați în momentul în care descărcați un astfel de software.

17.6. Păstrăm toate drepturile de proprietate intelectuală asupra serviciilor de găzduire (altele decât materialele și conținuturile dumneavoastră) și software-ul propriu. Nu trebuie să decompilați, dezasamblați serviciile de găzduire sau software-ul nostru.

17.7. Vă putem asista pe email dacă aveți solicitări împotriva oricăror pretenții care atestă că Serviciile de găzduire încalcă orice drepturi de proprietate intelectuală ale unei părți terțe, dar nu vă vom despăgubi pentru orice sumă acordată împotriva dumneavoastră în judecarea sau în soluționarea unor astfel de reclamații dacă acestea implică în mod direct societatea noastră și nu încălcați niciun termen sau condiție din cele ale societății noastre sau ale societăților de unde achiziționăm servicii, cu condiția ca:

  1. Ne oferiți o notificare promptă asupra reclamațiilor sau acțiunilor de acest tip.
  2. Nu realizați mărturisiri sau reglementări fără consimțământul nostru scris.
  3. Să cooperați rezonabil cu noi penru apărarea și reglementarea cazurilor de acest tip, pe baza cheltuielilor dumneavoastră.
  4. Să ne oferiți autoritatea exclusivă dacă dorim să apărăm sau rezolvam reclamația sau acțiunea în cauză.

18. RĂSPUNDEREA COMPANIEI NOASTRE

18.1. Dacă sunteți client al companiei noastre, prin intermediul serviciilor de găzduire nu monitorizăm și nu suntem obligați să monitorizăm sau să avem vreo răspundere asupra materialelor și conținuturilor dumneavoastră sau oricărei alte comunicări pe care o transmiteți prin intermediul acestor servicii.

18.2. Nu vom fi răspunzători pentru protecția intimității sau a confidențialității materialelor electronice sau a oricărei alte informații transmise prin internet sau prin orice alt furnizor de servicii, deoarece internetul este un mediu public care poate fi accesat de către orice persoană sau individ care nu este limitat de acest drept.

18.3. Nu se oferă nicio garanție sau descriere conform căreia serviciile de găzduire sunt invulnerabile incidentelor de securitate sau utilizatorilor neautorizați.

18.4. Alte garanții care nu sunt expuse în mod expres în termenii și condițiile noastre sau în contracte sunt în mod expres excluse.

18.5. Nu excludem sau limităm în vreun fel răspunderea noastră:

  1. pentru deces sau vătămare corporală cauzată de neglijența noastră.
  2. În conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor.
  3. Pentru fraudă sau denaturare frauduloasă.
  4. Pentru orice chestiune pentru care ar fi ilegal să excludem sau să încercăm să excludem răspunderea noastră.

18.6. Nu vom fi responsabili și nu vom răspunde pentru următoarele tipuri de pierderi (indiferent dacă rezultă în urma unor fapte și chiar dacă sunt directe sau indirecte), indiferent dacă sunt cauzate de neglijența noastră:

  1. Pierderea surselor de venit sau pierderea surselor de câștig.
  2. Pierderea afacerii.
  3. Pierderea profitului sau a contractelor.
  4. Pierderea economiilor anticipate.
  5. Pierderea bunăvoinței.
  6. Pierderea oricărui software, aplicație de tip software sau pierderea datelor.
  7. Pierderea cheltuielilor (precum plata pe clic a costurilor de reclamă).
  8. Pierderea administrației, a managementului sau a serviciilor de la birou sau de la sediu.
  9. Orice alte tipuri de pierderi.

18.7. În conformitate cu acești termeni și condiții, răspunderea noastră totală maximă din cauză sau în legătură cu executarea sau intenționarea executării Contractului, în cazul în care este contract, ilegală (incluzând neglijența) sau în alt mod, nu va depăși în niciun caz 100% din prețul pe care l-ați plătit pentru serviciile noastre, în timpul celor 12 luni care precedă evenimentul care a dat naștere răspunderii în cauză.

18.8. Vă recomandăm să achiziționați o asigurare de întrerupere a afacerii sau o altă asigurare adecvată pentru a vă proteja pe dumneavoastră și afacerea dumneavoastră în cazul întreruperii serviciilor (în special în cazul opririi sau întreruperii serviciului de găzduire).

18.9. În cazul în care cumpărați un produs sau un serviciu de la un vânzător terț prin urmarea unei legături (link) de pe site-ul nostru către site-ul web al unei terțe părți, răspunderea individuală a vânzătorului va fi stabilită în termenii și condițiile vânzătorului. Recomandăm să consultați acei termeni și condiții.

19. DURATA SERVICIILOR ȘI ANULAREA ACESTORA

19.1. Partea din Contract care se referă la Serviciul de Înregistrare și Reînnoire a Domeniului va începe la data la care vă trimitem Confirmarea de Acceptare și va continua până când:

  1. Am înregistrat numele de domeniu pe care l-ați solicitat („Domain Name”) și ulterior ne cereți să nu reînnoim înregistrarea numelui de domeniu ales.
  2. Vom termina furnizarea serviciului nostru de înregistrare și reînnoire a domeniului printr-o notificare trimisă către dumneavoastră deoarece:
    1. Numele de domeniu nu mai este disponibil pentru înregistrare.
    2. Se încalcă sau încălcați termenii și condițiile companiei noastre.
    3. Din alt motiv care poate împiedica înregistrarea numelui de domeniu.

19.2. Acea parte a Contractului referitoare la Servicii, alta decât Serviciul de Înregistrare și Reînnoire a Domeniului, va începe la data la care vă trimiteți Confirmarea de Acceptare. Cu excepția cazului în care aceste servicii sunt reziliate în conformitate cu această clauză, acestea vor continua pe durata minimă de timp care se aplică serviciului pe care l-ați achiziționat („termen minim”). După expirarea termenului minim, acestea vor continua de la o lună la alta până sunt terminate:

  1. De către dumneavoastră, în calitate de consumator, informându-ne despre decizia dumneavoastră de anulare a Contractului printr-o declarație clară. Informarea trebuie să fie realizată prin intermediul unui tichet de asistență online sau printr-un email către adresa de email contact@stackdream.ro.
  2. De către dumneavoastră, în calitate de client de afaceri sau firmă, care ne informează despre decizia dumneavoastră de anulare a Contractului. Informarea trebuie să fie realizată prin intermediul unui tichet de asistență online sau printr-un email către adresa de email contact@stackdream.ro.
  3. De către compania noastră, prin acordarea către dumneavoastră a unei notificări trimisă înainte cu cel puțin 30 de zile la adresa de e-mail curentă înregistrată în contul dumneavoastră de client.
  4. Prin exercitarea dreptului dumneavoastră de consumator, anularea contractului (contractelor) în perioada de inițiere a contractului (contractelor), adică în termen de 14 zile de la cumpărare.
  5. Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient să transmiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de anulare înainte de expirarea termenului de anulare. Vă solicităm să faceți acest lucru cu cel puțin trei zile lucrătoare înainte de data anulării. Rețineți că perioada de stabilire se aplică numai persoanelor fizice, nu clienților de afaceri sau firmelor.

19.3. Prețul lunar pentru serviciile pe care le furnizăm în cadrul Contractelor, care continuă de la o lună la alta, se percepe lunar în avans, direct prin cardul de credit, cardul de debit, debitul direct fără hârtie sau altă metodă de plată înregistrată în contul dumneavoastră. O astfel de plată va fi efectuată în aceeași zi a lunii (sau în cazul în care nu are loc o astfel de dată în ultima zi a lunii) pentru care Serviciile au început furnizarea inițială („Data plății”) cu excepția cazului în care sau până când anulați Serviciile în conformitate cu acești termeni și condiții.

19.4. Nu vă vom furniza o rambursare pentru o anulare care se desfășoară în paralel într-o perioadă de facturare.

19.5. Fără a aduce vreun prejudiciu oricărui alt drept de a rezilia sau de a suspenda Serviciile pe care le-am putea avea în conformitate cu acești termeni și condiții, Termenii noștri de utilizare a site-ului web sau Politica noastră de utilizare acceptabilă, putem rezilia Contractul în orice moment, oferindu-vă o notificare prealabilă de 30 de zile, la adresa de e-mail înregistrată în contul dumneavoastră.

19.6. Dacă anulăm serviciile, vă vom rambursa prețul pe care l-ați plătit pentru termenul minim neexpirat.

19.7. Fără a aduce prejudiciu sau fără a contracara acești termeni și condiții, în cazul în care încălcați o obligație a acestor termeni și condiții, putem rezilia Contractul cu un preaviz de 7 zile.

19.8. Expirarea sau încetarea contractului nu aduce prejudicii drepturilor și răspunderii oricăruia dintre părți (DIGITALCLOUDER SERVICES SRL sau client) care rezultă în vreun fel din contractul respectiv la data expirării sau încetării.

20. ȘTERGEREA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

20.1. Dacă anulați serviciile active pe contul dumneavoastră de client, orice date pe care le deținem sau le găzduim în legătură cu Serviciile pe care le-ați anulat pot fi șterse imediat și definitiv din sistemul nostru.

20.2. În consecință, vă recomandăm cu tărie să faceți copii adecvate ale acestor date înainte de anularea serviciilor.

21. TERMENI ȘI CONDIȚII SUPLIMENTARE

21.1. Termeni și condiții suplimentare se pot aplica pentru ofertele noastre. În legatura cu acestea, le puteți citi pe site-ul nostru web (stackdream.ro) sau in contractele de furnizare servicii.

21.2. Datele și fișierele dumneavoastră vor fi șterse în cazul în care se consideră că datele stocate pe serverele noastre încalcă legile în vigoare sau induc vizitatorii în eroare cu privire la informațiile redactate. De asemenea, în aceste cazuri posibilitatea recuperării acestor tipuri de date sau fișiere poate fi nulă.

21.3. Este interzisă stocarea pe servere a materialelor care nu au legătură cu funcționarea site-ului web sau care nu folosesc serviciile comandate în scopul menționat pe paginile de descriere a acelor servicii. Sunt interzise acțiunile în care stocarea este folosită în folos personal sau ca mediu de stocare alternativ de backup ale fișierelor personale. Astfel, ne rezervăm dreptul de a șterge oricând aceste date.

22. COMUNICĂRI SCRISE

22.1. Legile aplicabile impun ca unele informații sau comunicări pe care vi le trimitem să fie în scris. Când utilizați site-ul nostru, acceptați că comunicarea cu noi va fi în principal electronică.

22.2. Vă vom contacta prin e-mail sau vă vom furniza informații prin publicarea de anunțuri pe site-ul nostru. În scopuri contractuale, sunteți de acord cu acest mijloc electronic de comunicare și sunteți de acord că toate contractele, notificările, informațiile și alte comunicări pe care vi le furnizăm în format electronic respectă orice cerință legală conform căreia astfel de comunicări sunt considerate în scris. Această condiție nu afectează drepturile dumneavoastră legale.

23. OBSERVAȚII

23.1. Toate notificările oferite de dumneavoastră către noi trebuie să fie furnizate prin sistemul nostru de asistență online (tichete din contul de client) sau email la adresa contact@stackdream.ro.

23.2. Vă putem notifica la adresa de e-mail curentă sau la adresa poștală înregistrată în contul de client.

24. DREPTURILE TERȚILOR ȘI TRANSFERUL DREPTURILOR ȘI OBLIGAȚIILOR

24.1. Nici dumneavoastră și nici noi nu intenționăm ca vreun termen al contractului să fie executoriu de către orice persoană care nu este parte la acesta. Contractul este obligatoriu pentru dumneavoastră și DIGITALCLOUDER SERVICES SRL, precum și pentru succesorii și împuterniciții respectivi.

24.2. Nu aveți dreptul să transferați, să atribuiți, să debitați sau să dispuneți în alt mod de Contract sau de vreunul dintre drepturile sau obligațiile care decurg din acesta, fără consimțământul nostru prealabil scris.

24.3. Putem transfera, aloca, încasa, subcontracta sau dispune altfel Contractul sau oricare dintre drepturile sau obligațiile care decurg din acesta, în orice moment pe durata contractului.

25. EVENIMENTE ÎN AFARA CONTROLULUI COMPANIEI

25.1. Nu vom fi răspunzători sau responsabili pentru orice neîndeplinire sau întârziere în îndeplinirea oricăror dintre obligațiile noastre din cadrul Contractului care sunt cauzate de evenimente care nu sunt supuse controlului nostru rezonabil („eveniment de forță majoră”).

25.2. Un eveniment de forță majoră include orice act, eveniment, neîndeplinire, omisiune sau accident care depășește controlul nostru rezonabil și include în special (fără limitare) următoarele:

  1. Abuzul, modificarea sau interferența dumneavoastră sau a oricărei terțe părți asupra serverelor sau a sistemelor noastre (inclusiv atacuri de tip virus și hackeri);
  2. Greve, blocări sau alte acțiuni industriale;
  3. Agitație civilă, revoltă, invazie, atac terorist sau amenințare cu atac terorist, război (fie declarat sau nu), fie amenințare sau pregătire pentru război;
  4. Incendiu, explozie, furtună, inundație, cutremur, dezastru, epidemie sau alt dezastru natural;
  5. Imposibilitatea utilizării rețelelor de telecomunicații publice sau private;
  6. Actele, decretele, legislația, reglementările sau restricțiile guvernului.

25.3. Performanța noastră în baza Contractului va fi considerată suspendată pentru perioada în care evenimentul de forță majoră continuă și vom avea o prelungire a duratei de execuție pe durata acelei perioade. Vom folosi eforturile noastre rezonabile pentru a aduce la bun sfârșit evenimentul care a incetat din cauza de forță majoră sau pentru a găsi o soluție prin care obligațiile noastre din cadrul Contractului pot fi îndeplinite în ciuda evenimentului de forță majoră.

26. RENUNȚAREA

26.1. Dacă în orice moment în timpul contractului nu reușim să insistăm asupra îndeplinirii stricte a oricăreia dintre obligațiile care vi se aduc în baza contractului sau a vreunuia dintre acești termeni și condiții sau dacă nu reușim să exercităm vreunul dintre drepturile sau căile de atac la care avem dreptul, contractul nu constituie o renunțare la aceste drepturi sau căi de atac și nu vă va scuti de respectarea acestor obligații.

26.2. O renunțare de către noi cu privire la orice abatere implicită nu constituie o renunțare la orice abatere ulterioară implicită.

26.3. Nici o renunțare de către noi a vreunuia dintre acești termeni și condiții nu va fi eficientă decât dacă este explicit menționată ca fiind o derogare și vă este comunicată în scris printr-o adresă la sediul sau punctul de lucru pe care il aveti.

27. SEPARABILITATE

27.1. În cazul în care oricare dintre acești termeni și condiții sau orice prevederi ale Contractului sunt determinate de orice autoritate competentă ca fiind nevalidă, ilegală sau inaplicabilă în orice măsură, acești termeni, condiții sau dispoziții vor fi, în această măsură, separate de termenii, condițiile și prevederile rămase care vor continua să fie valabile în măsura în care legea permite acest lucru.

28. ÎNTREGUL ACORD

28.1. Acești termeni și condiții și orice document menționat în mod expres reprezintă întregul acord atât în ​​legătură cu obiectul unui contract, cât și în locul oricăror înțelegeri sau aranjamente prealabile între firmă și client, fie oral, fie în scris.

28.2. Fiecare dintre noi recunoaștem că, la încheierea contractului, niciunul dintre noi nu s-a bazat pe nicio reprezentare, angajament sau promisiune oferită de cealaltă parte sau nu a fost implicat în nimic din ceea ce a fost spus sau scris în negocierile dintre noi înainte de acest Contract, cu excepția cazurilor menționate expres în acești termeni și condiții.

28.3. Nici unul dintre noi nu va avea nici o cale de atac cu privire la o declarație neadecvată făcută de celălalt, oral sau în scris, înainte de data oricărui contract (cu excepția cazului în care o astfel de declarație neadevărată a fost făcută în mod fraudulos), iar celălalt remediu al celeilalte părți este încălcarea contractului așa cum este menționată în acești termeni și condiții.

29. SCHIMBĂRI TERMENI ȘI CONDIȚII

29.1. Ne rezervăm dreptul de a revizui și de a modifica termenii și condițiile oricând. Dumneavoastră aveți obligația de a consulta periodic termenii și condițiile publicate pe site-ul acesta web și de a le respecta. Modificările ulterioare se vor realiza în funcție de legislația în vigoare sau în funcție de schimbări asupra sistemelor tehnologice utilizate.

29.2. Veți fi supuși automat respectării politicilor și termenilor și condițiilor în vigoare în momentul în care comandați servicii de la noi, cu excepția cazului în care orice modificare a acestor politici sau acești termeni și condiții trebuie să fie făcută de lege sau autoritate guvernamentală (caz care se aplică comenzilor plasate anterior de dumneavoastră).

29.3. Nici o modificare a acestor termeni și condiții nu va fi valabilă decât dacă este actualizata aceasta pagina sau este scrisă și semnată în numele nostru.